yjc.ir

yjc.ir

yjc.ir

yjc.ir

استاد توضیحات شفاف بود ، ذهنتان را آشفته نکنید!



مهراب قاسمخانی در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی به انتقادهای جهانگیر الماسی پاسخ داد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری انتخاب، قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از دو سال از اون ماجراى قبلى استاد الماسى باز مصاحبه کردن (هفته نامه تماشاگران) و باز به ما لطف داشتن. منم از اونجا که احترام به اساتید رو واجب میدونم خودم رو موظف دونستم که پاسخ لطفشون رو بدم:

اول- استاد سریال پژمان مال دو سال پیش بود. خوب یا بد تموم شد و رفت به خدا. هر چقدرم بد بود باور کنید مشکل سینما و تلویزیون ما اون سریال نبود که هنوز بعد از دو سال ذهنتون رو درگیر کرده.

دوم- فرمودید این قاسم خانى ها خانواده شون رو هم میبرن سر کار و همه جا هستن و چرا هر طرف نگاه میکنید ما هستیم... راستش اتفاقاً الان همین قاسم خانى ها از سریال پژمان به این طرف، یعنى دو ساله که کار نکردن. کدوم طرف رو نگاه میکنید که ما رو میبینید؟ اون خانواده ما هم که میفرمایید احتمالاً همسرامون هستن که والله ما نیاوردیمشون توى این کار. توى این کار بودن و آشنا شدیم و جسارتاً ازدواج کردیم. خدا خیر بده همسر منو که دو ساله داره خرجم رو میده.

سوم- گفتید ما ملت رو عقب مانده فرض کردیم با سریال هایى که میسازیم مثل پایتخت. استاد عزیز پایتخت سریال خوبى بود که محسن تنابنده و خشایار الوند نوشتن و ما متاسفانه هیچ نقشى در اون کار نداشتیم. بعدش هم از سریال در حاشیه به عنوان یکى دیگه از کاراى بدمون مثال زدید که خوب اونم ما ننوشتیم.

آخر- استاد جان حیفه شمایى که ذهن گرانبهاتون رو براى یه سریال آبکى و ارزون که دو سال هم از پخشش گذشته و به قول خودتون یک مشت عقب مونده بى سواد ساختنش آشفته کنید.

استاد، حالا متوجه دلیل ساده این انتخاب شدید؟ نشدید؟ 

چشم. بیشتر توضیح میدم. به عنوان مثال فیلم سینمایى "رنج و سرمستى" که خودتون دارید زحمت ساختش رو میکشید. در این فیلم شما براى واقعى تر شدن فضا از تعداد زیادى از نابازیگران بومى استفاده کردید بدون این که حقى از فارغ التحصیلان جوان رشته بازیگرى ضایع بشه. 

همینطور بودجه اى در حدود یک و نیم میلیارد تومان از مرکز سینماى مستند و تجربى دریافت کردید بدون این که حقى از مستند سازان و کارگردانان جوان ضایع بشه...

استاد، توضیحات شفاف بود؟ نبود؟ دیگه به استادى خودتون ببخشید. بیشتر از این کارى از دست من بر نمیاد...
انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.